به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانسرهنگ"محمدعلی عسگری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که دو نفر در شبکه‌های اجتماعی موبایلی، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی می‌کنند. 
 
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد دو نفر اقدام به ایجاد دو گروه مختلف و انتشار تصاویر غیراخلاقی می‌کنند، که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت متهمان شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا فراخوانده شدند. 
 
سرهنگ عسگری ادامه داد: متهمان پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود از انجام این‌کار را سرگرمی و کنجکاوی، اظهار داشتند. 
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده متهمان جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گنبد ارسال شد. 
 
وی به شهروندان توصیه کرد: فعالان و کاربران فضای مجازی می‌بایست قوانین جرائم رایانه‌ای را مطالعه و مدنظر قرارداده تا گرفتار نشوند. 
 
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان ابراز داشت: شهروندان از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند و بلافاصله موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.