به گزارش پارس به نقل از فارس، شعبانعلی واحدی پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با اظهار داشت: حضور مدیران دستگاه های اجرایی مازندران در محل ستاد تسهیلات سفر مازندران بسیار کمرنگ است.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده در سطح استان مازندران یادآور شد: بسیاری از مشکلات با حضور دستگاه های اجرایی مازندران رفع شد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری مازندران در ادامه با اشاره به مشکل عابر بانک های استان مازندران ادامه داد: با بررسی های انجام شده عابر بانک های مازندران پولدار شدند.

وی ادامه داد: مشکل برخی دستگاه های استان مازندران کمبود پول نیست، ممکن است مشکل فنی داشته باشند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری مازندران در ادامه با اشاره به بازرسی صنفی انجام شده در سطح استان مازندران بیان داشت: برخی از متخلفان واحدهای صنفی در محل اعمال قانون شدند.

واحدی در ادامه با اشاره به پایان موج اول سفر و شروع موج دوم سفرهای نوروزی در کشور بیان داشت: قیمت برخی ارزاق عمومی در سطح استان مازندران در حال افزایش است.

وی بیان داشت: حضور دستگاه های بازرسی در ایام باید جدی تر شود.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت عدم نظارت بر قیمت کالاها مسافران و افراد مقیم در مازندران دچار مشکل می شوند.

واحدی در ادامه با اعلام اینکه بازرسی ها در سطح استان مازندران در سه مرحله انجام می شود، گفت: یک واحد پذیرایی در زیباکنار به خاطر شدت تخلف پلمپ شد.