به گزارش پارس، فارس از آمل، ترافیک محور مواصلاتی هراز از صبح امروز تاکنون سنگین گزارش شده است و مسافران و گردشگران نوروزی همچنان در راه سفر به استان های شمالی کشور از طریق مازندران هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به سنگینی تردد خودورها در جاده شریانی هراز بیان داشت: رفت و آمد اتومبیل ها در این محور به سختی و کندی انجام می شود.

علی نوری پور با اعلام اینکه سنگینی ترافیک از منطقه « پلور» تا « گزنگ» شدت زیادی دارد، تصریح کرد: در برخی مناطق ترافیک نیمه سنگین نیز گزارش شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز با تاکید بر اینکه با اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ماشین های سنگین و کامیون ها درصدد روانی تردد هستیم، گفت: هم اکنون هوای بخش لاریجان و محور هراز نیمه ابری است.

نوری پور با اعلام اینکه تاکنون در این محور تصادف منجر به فوت نداشتیم، اذعان داشت: گردشگران نوروزی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت حق تقدم، عدم سبقت غیرمجاز، گوش سپردن به دستورات مأموران نیروهای انتظامی، راهداران و پلیس راه ما را در امر خدمات رسانی به مردم یاری کنند.