به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبدالرضا امیدواری شهری ادامه داد: بر این اساس از عصر روز شنبه و طی روز یکشنبه (سوم و چهارم فروردین) در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، جنوب ایلام، شرق خوزستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و سپس قزوین، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این شرایط در روز دوشنبه (پنجم فروردین) استان های گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و مرتفع استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز به صورت برف پیش بینی می شود.

امیدوار شهری عنوان کرد: طی روزهای جمعه و شنبه در بیشتر نقاط کشور دمای هوا افزایش می یابد. این افزایش دما در این مدت در استان گیلان و غرب مازندران با افزایش سرعت باد همراه است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود از اواخر یکشنبه و طی روز دوشنبه در بیشتر استان های واقع در نیمه شمالی و جنوب غرب به ویژه در سواحل دریای خزر، دمای هوا کاهش یابد.