به گزارش پارس به نقل از میزان، روز گذشته با شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن محدوده غرب تهران در خصوص سرقت تلفن های همراهشان از سوی یک موتوسوار، جلسه ای در کلانتری محل تشکیل و ضمن حضور ماموران تخصصی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شده و مقرر شد تیم های عملیاتی ضمن کنترل محله های وقوع سرقت سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

متعاقبا تیم های عملیاتی ضمن دریافت اطلاعات و مشخصات سارق از مالباخته ها، محدوده سرقت ها را تحت کنترل درآوردند تا اینکه در نهایت روز گذشته یکی از گشت های انتظامی کلانتری این موتورسوار سارق را مشاهده کرده و پس از شناسایی درصدد دستگیری وی برآمدند.

متهم که در حال پرسه زنی بود از سوی ماموران گشت انتظامی پلیس تحت تعقیب نامحسوس قرار گرفت و در نهایت طی یک عملیات ضربتی در یکی از خیابان های همان محدوده متوقف و پیش از هر گونه اقدامی بازداشت شد.

متهم به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام ضمن اعتراف به جرم خود اذعان داشت که با سرقت موتورسیکلت مسروقه ، اقدام به پرسه زنی در محدوده های غرب تهران کرده و تلفن همراه شهروندان را به سرقت می برد.

با اعتراف متهم از وی بازرسی انجام شده که طی آن 12 دستگاه تلفن همراه که در همان روز به سرقت برده بود کشف و پس از تماس با مالباختگان به آنها بازپس داده شد و متعاقبا متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.