به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر در نخستین روز از سال ۱۳۹۲ مسئولان شهرستان نوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

همچنین پس از این مراسم، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر در سال ۹۲ در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان برگزار شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ از سوی رهبر معظم انقلاب به « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: دشمن درصدد به انزوا کشاندن ملت ایران است، اما دیدیم که اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها با وجود تلاش دشمن در برگزار نشدن آن در تهران برگزار شد و این نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زیر سایه توجه خداوند بزرگ و نیز وجود رهبر معظم انقلاب است.

قاسم احمدی افزود: ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کردند که با وجود مشکلات هرگز دست از انقلاب اسلامی نمی کشند و همواره در مسیر انقلاب قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم افتتاح آزادراه تهران - شمال اشاره و خاطرنشان کرد: هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که قرار بود در فرودگاه نوشهر بر زمین بنشیند، به علت وجود مه غلیظ و شدید این امکان میسر نشد و رئیس جمهور نتوانست در آئین افتتاحیه و بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در چالوس حضور یابد.

وی ادامه داد: طبق قولی که از ایشان گرفته شد در آینده ای نزدیک رئیس جمهوری به استان مازندران و شهرستان چالوس سفر کرده و در آئین افتتاحیه و بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در چالوس حضور می یابد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس درباره نصب دستگاه V. D. O. R در فرودگاه نوشهر خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم در این باره انجام شد، بنابراین روند نصب این دستگاه در فرودگاه نوشهر سرعت عمل بیشتری به خود می گیرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود آب شرب در برخی از نقاط نوشهر اشاره کرد و افزود: کمبود و افت فشار آب شرب به علت افزایش جمعیت در ایام نوروز در این شهرستان است که مسئولان امر باید دراین باره اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلات برطرف شود.

وی درباره تعدیل نیرو در نیروگاه ۵۰ مگاواتی شهرستان نوشهر متذکر شد: اگر قرار است تعدیل نیرو در شهرستان نوشهر انجام شود، ابتدا باید غیربومی ها تعدیل شوند.