به گزارش پارس آنا نعمتی بازیگر سینما و تئاتر تعطیلات نوروزی را بهترین فرصت برای مطالعه کتاب دانست و به خبرنگار مهر گفت: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای خواندن مجموعه آثار پل استر است. من خودم عمده کتاب های این نویسنده را مطالعه کرده ام. مجموعه آثار وی را مترجمان خوب ایرانی به فارسی برگردانده شده و ناشران معتبری هم این کتاب ها را منتشرکرده اند به همین دلیل این کتاب ها می تواند گزینه مناسبی برای دوستداران کتاب و کتابخوانی در تعطیلات نوروز باشد.

به گفته وی، فضای داستانی کتاب های پل استر جذاب و مورد علاقه بیشتر کسانی است که رمان دنبال می کنند.

می توان در هوای تمیز تهران نفس کشید

نعمتی همچنین درباره سفرهای نوروزی توضیح داد: من فکر می کنم ماندن در تهران در زمان تعطیلات نوروز بهترین برای تهران ها گزینه مناسبی است زیرا به دلیل اینکه بیشتر مردم به مسافرت می روند و تهران خلوت می شود و حداقل می توانیم با آسمان صاف روبه رو شویم. همچنین تهرانگردی، بازدید از موزه ها و کاخ های موجود در تهران می تواند یکی از سرگرمی ها در این ایام باشد.

" قاعده تصادف" ببینید

بازیگر فیلم" برف روی شیروانی داغ" عنوان کرد: البته علاقمندان و مخاطبان سینمای می توانند در این ایام به دیدن فیلم" قاعده تصادف" بروند که در جشنواره فجر هم مورد توجه قرار گرفت و جوایز متعددی را از آن خود کرد. خصوصا جوانان می توانند مخاطبان اصلی این فیلم باشند. رفتن به سینما نیز می تواند یکی از گزینه های دیگر برای گذراندن اوقات فراغت در این ایام باشد.

وی همچنین در پایان گفت: با توجه به اینکه در یک سال گذشته من موفق شدم در تعدادی نمایش به ایفای نقش بپردازم و از این جهت تجربه بسیار خوبی برای من بود. اگر اجراهای تئاتر در این ایام به دلیل ایام فاطمیه تعطیل نبود قطعا بهترین گزینه برای مردم دیدن یک نمایش خوب بود.

آنا نعمتی در سال ۹۱ در سینمای ایران بازیگر کم کاری بود. اما وی توانست در دو نمایش" مرغ سحر" و" سیزده" روی صحنه تئاتر حاضر شد. البته از وی مجموعه تلویزیونی تاریخی" کلاه پهلوی" هم از تلویزیون پخش شد. وی همچنین به صورت اسپانسر و مدیر برنامه گروه موسیقی" وصل یار" در اجرای چندین کنسرت آنها را همراهی کرد.