به گزارش پارس به نقل از فارس، در محل اسلام آباد شهر زنجان خانم خانه داری با صدای زنگ اقدام به گشودن در می کند، غافل از اینکه گشودن در برایش ۸۰ میلیون ریال آب خواهد خورد.

وی در که در انتظار میهمان و اعضای خانواده بود با گشودن در با فرد نقابداری در پشت در مواجه می شود. زورگیر با تهدید خانم خانه دار اجازه هر عکس العملی را از وی گرفته و او را نقش بر زمین و اقدام به زورگیری می کند.

زورگیر که آشنایی کاملی با خانم خانه دار داشت و می دانست در دست وی پنج النگو وجود دارد با قیچی که همراه خود آورده بود اقدام به بریدن النگوهای وی می کند.

اما خانم خانه دار ضمن درگیر شدن با وی با وجود اینکه بخشی از لباس های وی را می کند، موفق نمی شود از زورگیری جلوگیری کند، اما همین درگیری کافی بود تا سارق توسط ماموران زبده آگاهی شناسایی و دستگیر شود.

پس از این حادثه خانم خانه دار با پلیس تماس و ماموران آگاهی و کلانتری ۱۳ زنجان بلافاصله در محل حادثه حاضر و به بررسی صحنه جرم می پردازند. خانم خانه دار اعلام می کند که در این حادثه پنج النگوی وی به قیمت ۸ میلیون تومان به سرقت رفته است.

*دکمه هایی که سارق را لو داد

پلیس با بررسی دقیق محل حادثه دو دکمه که متعلق به مانتوی زنانه و زورگیر است را کشف و اقدام به بررسی و پر س و جو از محل می کند. پلیس در حین تحقیقات به همسایه دو خانه آن طرف تر مال باخته مشکوک و وی را برای توضیحات فرا می خواند.

زورگیر که خانم همسایه است پس از روبه رو شدن با ادله های پلیس لب به اعتراف می گشاید و زورگیری را گردن می گیرد. اموال مال باخته توسط پلیس به صاحبش بازگردانده می شود.