به گزارش پارس،به نقل از تسنیمسردار حسین ساجدی‌نیا در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه معضل محله هرندی از 14 سال قبل وجود داشته است و هر سال وضع بدتری پیدا کرده است، از وجود 38 پاتوق مشابه محله هرندی در سطح تهران خبر داد و گفت: پس از هرندی دره فرحزاد از نظر وسعت بزرگترین پاتوق آسیب خیز در پایتخت است.

وی با اشاره به آمار 16 هزار نفری معتادان متجاهر در تهران افزود: هزار و پانصد نفر از این تعداد زنان آسیب‌دیده هستند.

ساجدی‌نیا با تأکید براینکه پلیس آمادگی دارد در کمتر از یک هفته بیش از 97 درصد از این افراد را جمع آوری کند، گفت: در حوزه جمع آوری مشکلی وجود ندارد و در مراحل بعدی باید مواجهه لازم به درستی صورت گیرد.

وی با اشاره به رشد سالانه آمار دستگیری و برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 140 نفر در رابطه با قاچاق مواد مخدر دستگیر می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری 12 تن مواد مخدر در طول 8 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: دو روز قبل یک تن مواد مخدر در قلب تهران کشف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 42 بار طرح گسترده برای جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی و معضلات مرتبط با قاچاق مواد مخدر اجرا کرده‌ایم، گفت: آمار کشفیات از ابتدای امسال 41 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.