به گزارش پارس به نقل از (ایسنا) ، چند روزی است که عیدی ریاست جمهوری به بخش آسیب پذیر سینماگران در محل اتحادیه تهیه کنندگان در حال توزیع است؛ اما نوع برنامه ریزی صورت گرفته ازسوی کمیته ساماندهی صنوف سینمایی به گونه ای است که شرایط ناخوشایندی را در این مسیر رقم زده است.

برنامه ریزی صورت گرفته برای توزیع هدایای یادشده، باعث شده است که در این چند روز، روبه روی ساختمان تهیه کنندگان ازدحام جمعیت زیادی دیده شود و این موضوع مورد توجه و بعضا واکنش عابران قرار می گیرد.

این در حالی است که توزیع این هدیه بی سابقه نبوده و با توجه به انجام هرساله آن، با این وجود در نوع توزیع آن توسط دست اندرکاران صنوف تغییری به چشم نمی خورد. همچنین حضور دو ماشین و چند مامور پلیس در محل هم این کنجکاوی را بیشتر کرده و بیننده را به یاد شرکت هایی می اندازد که مردم برای گرفتن طلبشان روبه روی آنها تجمع می کردند!

هنگام حضور خبرنگار ایسنا در محل، روبه روی ساختمان تهیه کنندگان در خیابان ایرانشهر، علاوه بر زحمتکشان سینمای ایران که پشت دوربین خدمت کرده و می کنند، چند بازیگر فیلم های قدیمی اکشن دهه ۶۰ هم دیده می شدند که گاه انگشت های اشاره به سمت شان اشاره می رفت. بازیگرانی که در روزهای اوج شان به علاقه مندان امضا می دادند و با آنها عکس می گرفتند. طبیعتا امروز حق بخش آسیب پذیر سینمای ایران نیست که برای دریافت عیدی ۶۰۰ هزار تومانی که نشان دهنده توجهی به این قشر زحمتکش و عاشق هنر هفتم است، بدون نظم و برنامه ریزی درست، کنار خیابان ایستاده و مجبور شوند در فشار جمعیت، از یک در کوچک که یک لنگه آن هم برای کنترل ورود و خروج بسته است، وارد شوند!

بخش سینما و ئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، پیگیر دریافت و انعکاس توضیح مسؤولان کمیته ساماندهی صنوف در این زمینه است.