به گزارش پارس، سرهنگ محمدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و همچنین اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه پایانی سال عوامل این حوزه با تشدید اقدامات فوق در خصوص کشف و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر توانستند ۱۲ بند بزرگ تهیه و توزیع کننده انواع مواد محترقه را انهدام و عاملینش را دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار داشت: به دنبال این موضوع مأمورین مواد محترقه قاچاق شده که از کشورهای بیگانه از سوی مرزهای ایران به سمت تهران روانه شده بود توقیف و بیش از هزاران عدد انواع مواد محترقه دست ساز و صنعتی را کشف و ضبط کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت گروهی از افراد که به تهیه مواد محترقه دست ساز می پرداختند اوایل اسفند ماه سال جاری موجب تخریب یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی شدند که به دنبال این موضوع ۴ نفر از اهالی ساختمان از جمله این افراد متهم فوت و سه نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
گفتنی است، سرهنگ محمدیان از هموطنان عزیز تهرانی درخواست کرد که با عبرت گرفتن از سالهای گذشته و افراد مصدوم شده مراقب رفتار و فعالیت های خود باشند چرا که این گونه اتفاقات همیشه برای سایرین اتفاق نخواهد افتاد و روزی گریبان گیر خود افراد می شود. /ل