به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدیعقوب طباطبایی در گفت وگویی افزود: کاروان های راهیان نور جستجوگران سرچشمه نور هستند و حضور و حرکت جوانان ایران در قالب این حرکت بزرگ فرهنگی تجلی روشنی از عشق و عرفان است.

وی با بیان اینکه پیام امروز کاروان های راهیان نور پیوندی است میان دو نسل یعنی نسلی مجاهد و نسلی مدافع، افزود: عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان با تقدیر از مسئولان ستاد مرکزی راهیان نور بخاطر انتخاب شعار امسال اردوهای راهیان نور تحت عنوان « لبیک یا امام» ، این حرکت عظیم فرهنگی را تداوم بخش راه شهیدان و تجدیدمیثاق با ولایت و رهبری می داند.

وی اظهار کرد: این اقدام فرهنگی که با حمایت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هر ساله با شکوه بیشتری برگزار می شود نقش مهمی در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در میان جوانان این مرز و بوم دارد.

حجت الاسلام طباطبایی تاکید کرد: باید توجه داشت که اردوهای راهیان نور از ماموریت های بزرگ و مهم فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جوانان و نوجوانان در قالب این حرکت بزرگ فرهنگی از نزدیک با واقعیات، ارزش ها و دستاوردهای حماسه دفاع مقدس آشنا می شوند.