~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پرونده کشته شدن 3 نفر در جریان تیراندازی 6 مأمور نیروی انتظامی به خودروی پراید متعلق به مظنون به قتل در منطقه افسریه تهران دیروز در دادسرای ویژه قتل در دست بررسی قرار گرفت.

بامداد روز دوشنبه این خودرو که علاوه بر راننده مظنون به ارتکاب یک فقره قتل در سبزوار حامل 3 سرنشین دیگر بود از سوی 6 مأمور نیروی انتظامی که با نیابت قضایی برای انجام مأموریت از سبزوار عازم تهران شده بودند هدف تیراندازی قرار گرفت که در نتیجه آن 3 نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

در جریان این تیراندازی علاوه بر کشته شدن راننده (مظنون به قتل)، برادر وی و سرنشین دیگر خودرو، سرنشین دیگری که لباس سربازی نیروی انتظامی را به تن داشت از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

راننده و سرنشین کنار وی در دم کشته شدند و فرد سوم که به علت اصابت تیر به سر مجروح شده بود به بیمارستان رسانده شد ولی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت.

بنا بر اظهارات مأموران نیروی انتظامی در این جلسه سرنشینان خودرو با سلاح سرد به سمت آنان حمله کرده و آنان برای دفاع از خود دست به اسلحه برده اند.