~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدمهدی سلیمی در گردهمایی مشترک سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این استان که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان اتحادیه‌های انجمن های اسلامی دانش آموزان نواحی آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری برگزار شد. اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کار تربیتی در سطح مدارس این استان دشوار است و موفقیت تشکل‌های دانش آموزی انقلابی در گرو هم فکری و هم پوشانی بیش از پیش آنها برای نیل به اهداف تربیتی مشترک است.

وی تصریح کرد: مهمترین فلسفه وجودی اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان یک تشکل دانش‌آموزی کشف دغدغه انگیز ترین امور در سطح نوجوانان و دانش‌آموزان با محوریت اقدامات تربیتی مبتنی بر زندگی مومنانه و اسلام ناب محمدی(ص) است.

سلیمی افزود: این تشکل با برپایی برنامه‌هایی تربیتی نظیر همکلاسی آسمانی (سرگذشت پژوهی شهداء دانش‌آموز)، برپایی هیات‌های انصار المهدی(عج) در مناسبت‌های مذهبی مختلف، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله مدرسه انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلابی در دهه فجر، ایجاد خیمه‌های معرفت و ... اهداف تربیتی خود را در راستای پرورش نیروهای کارآمد برای ایجاد جامعه مهدوی دنبال می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران هدف برگزاری این گردهمایی را هم افزایی امکانات و برنامه‌های تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیان کرد و گفت: در این گردهمایی مشترک هماهنگی‌های لازم به منظور بررسی راهکارها و زمینه‌های پشتیبانی متقابل برای موفقیت هر دو تشکل در انجام ماموریت‌های انقلابیشان در سطح مدارس استان تهران انجام پذیرفت.