~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سردار حسین اشتری با حضور در منزل شهید سرتیپ آریافر گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات کارکنان این عرصه هست و امسال نیز در این هفته سعی کرده‌ایم که دیدار با خانواده شهدا را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم و بنده هم امروز این توفیق را داشتم که در خدمت فرزندان این شهید گرانقدر باشم و بگویم که ما همیشه در خدمت شما هستیم و هیچگاه شهدا را فراموش نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: زحمات و رشادتهای این شهید بزرگوار در طول خدمت منشاء خیر و برکت بوده ضمن اینکه شهید آریافر از جمله افرادی بود که با عشق، علاقه، دوراندیشی و توانمندی ماموریتهای خود را به سرانجام می رساند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه، امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت و ایثارگری شهداست، تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در عرصه نظم و امنیت همانند دوران دفاع مقدس در جنگ با قانون شکنان است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سال گذشته، کتابی در وصف این شهید چاپ شد، خطاب به خانواده این شهید بزرگوار گفت: ما اینجا حاضر شده ایم که به شهدا ادای دین کرده باشیم و شما نیز در اجرای ماموریت ها ما را دعا و راهنمایی کنید و اگر پیشنهادی دارید در خدمت شما هستیم.

سردار اشتری در پایان گفت: امیدواریم مرگ همراه با شهادت در راه خدا نصیب ما شود و با شهدا محشور شویم.

سرداراشتری در ادامه با حضور در منزل شهید «ابوالفتحی» با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب است که یادی از شهدای این عرصه داشته باشیم گفت: اگر تلاش و رشادت های شهدا نبود امروز کشور این امنیت کنونی را نداشت؛ نیروی انتظامی و مردم قدردان ایثارگری شهدا هستند.

وی ادامه داد نیروی انتظامی امروز در سایه شهدایی همانند شهید ابوالفتحی مقتدرانه در کشور حضور دارد و ماموریت های خود را به سرانجام می رساند. امیدوارم ما هم بتوانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به همسر شهید ابوالفتحی گفت: شما حق زیادی برگردن فرزندان خود دارید چراکه در حق فرزندانتان پدری هم کرده‌اید؛ بالاترین سرمایه انسان فرزندان هستند و قطعا دعای خیر پدر و مادر به خصوص این شهید گرانقدر برای سلامتی و موفقیت فرزندانتان موثر بوده است.

وی بیان کرد: ما درخدمت خانواده شهدا برای رسیدگی به امور آنها هستیم چراکه دیدار با خانواده شهدا علاوه بر وظیفه از جمله افتخارات ما است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین در دیدار با خانواده شهید «دستجردی» گفت: این شهید بزرگوار با کوله باری از تجربه مسئولیت‌های خود را انجام می داد. شهید دستجردی از جمله افرادی بود که با سلامت خدمت کرد و پرونده درخشانی داشت.