~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا اسماعیل دوستی صبح امروز در صد و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهرتهران که امروز ساعت 8 صبح در میدان اول شهرک قائم برگزار شد، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور قالیباف برگزار شود که شهردار تهران درخصوص تمهیدات حمل و نقل در آستانه مهرماه توضیحاتی را ارائه کند.

وی با بیان اینکه قرار بوده سالانه 1000 دستگاه اتوبوس وارد تهران شود، گفت: امسال تنها 200 دستگاه اتوبوس به تهران آمده که به شدت از برنامه عقب هستیم.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه باید حداقل 10 هزار اتوبوس در تهران وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر کمتر از 7000 اتوبوس داریم که نیمی از آنها زمین‌گیر شده و یا در تعمیرگاه هستند.

به گزارش ایسنا، همچنین محسن پیرهادی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه خط 3 تهران در حد و اندازه پروژه‌های ملی است، گفت: افتتاح خط 3 مترو در آستانه دفاع مقدس کار زیبایی بوده است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران همچنین از معاون شهردار درخواست کرد که گزارش 6 ماهه عملکرد شهرداری را هرچه زودتر با بیان جزییات و کدهای اعتباری به شورای شهر ارائه کند.