به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس کلیه داوطلبان ثبت‌ نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب اطلاعیه آزمون تصدی منصب قضا که نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند ج اقدام کرده‌اند می‌توانند از تاریخ 24 شهریور تا 2 مهر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند، ضمن اینکه در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد.

داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند، همچنین یادآور می‌شود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول بوده و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

آزمون به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است که تاریخ برگزاری آزمون تستی مورخ 8 آبان‌ماه 94 و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی 4 دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از تاریخ 6 آبان ماه 94 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون تستی اقدام کنند، همچنین ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.