به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاراننیک‌زاده متخصص روانشناس با اشاره به مقایسه مغز مردان و زنان اظهار کرد: شاید فکر کنید که مغز مردان در مقایسه با مغز زنان زیاد پیچیده نیست اما گاهی اوقات مردان نیز، چیزهای غریبی که زن‌ها احساسات می‌نامندش را تجربه می‌کنند.

وی افزود: مردان اکثرا دنبال زیبایی هستند به قول معروف خانم‌ها از گوش عاشق می‌شوند و آقایان از چشم، به خانم‌ها توصیه می‌شود که مرد‌ها را گول نزنید آنها به راحتی به شما می‌گویند که در چه زمانی چه کاری انجام داده‌اید. مردها همان قدری که زن‌ها دوست دارند ازشان تعریف شود نیاز به تعریف و تمجید دارند، پس اگر مردتان ظاهر خوبی دارد به او بگویید.

نیک‌زاده معتقد است: باید مرد‌ها را بخندانید، حس شوخ‌طبعی یک امر طبیعی و شگفت‌انگیز است و زنی که چنین خصلت خوبی داشته باشد، بسیار جذاب و مورد توجه است، مردها همان‌گونه که هستند آنها را قبول کنید و به این فکر نباشید که آنها را تبدیل به شخصی کنید که خودتان می‌خواهید اما باید بدانید که مرد‌ها اشتباهاتی هم دارند اما آنها را در گذشته جا می‌گذارند، مردها می‌خواهند که آنها را به خاطر چیزی که الان هستند و تلاشی که برای بهتر‌شدن می‌کنند، قبول کنید.

این متخصص روان‌شناسی تصریح کرد: برای یک رابطه بدون صداقت هیچ پایه و اساسی وجود ندارد و این از اولین باری که یکدیگر را ملاقات می‌کنید آغاز می‌شود اگر واقعا از مردی خوشتان می‌آید پس از همان اول با او صادق باشید. دور و بر مرد‌ها را شلوغ نکنید  آنها دوست دارند زمانی را با دوستانشان و حتی گاهی اوقات به تنهایی بگذرانند زنانی که نیاز دارند مردشان هر لحظه از وقتش را با آنها بگذراند در اصل می‌خواهند که زندگی‌اش را از او بگیرند. جلو بروید و احساسات خود را بیان کنید، شاید همسرتان همیشه با شما موافق نباشد اما احتمالا به این خاطر که ایستادگی کردید به شما افتخار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر عاشق مردی شده‌اید، به رویاهایش به همان اندازه که او شما را باور دارد، ایمان داشته باشید، به او اعتماد کنید اگر نتوانید به او اعتماد کنید، این رابطه محکوم به فنا است. حرف او را باور داشته باشید و مدام چکش نکنید اعتماد به معنی احترام است و هر دو نفر در یک رابطه باید مورد احترام واقع شوند.