به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: 2 سال است ازدواج کرده ام. ولی در این مدت یک روز خوش هم نداشته ام. شوهرم بیماری صرع دارد و مرتب از هوش می رود و من تازه بعد از ازدواجم متوجه این بیماری او شدم. اوایل خیلی سعی کردم با این بیماری کنار بیایم و شوهرم را تنها نگذارم. خیلی دلم برای او می سوخت و همیشه سعی می کردم کمکش کنم. اما الان دیگر از زندگی با او خسته شدم. 

وی افزود:واقعا نمی توانم با یک مرد بیمار زندگی کنم و آینده خودم را تباه کنم. من در کنار او خوشبخت نمی شوم. شوهرم به خاطر بیماری اش همیشه افسرده است و ما هیچ مهمانی نمی توانیم برویم. هرجا می رویم با ترس و لرز است و همیشه نگرانیم که مبادا شوهرم حالش بد نشود. خانواده شوهرم باید از همان روز اول موضوع بیماری او را به من می گفتند. احساس می کنم آنها سر مرا کلاه گذاشتند و مرا فریب دادند. 

زن جوان ادامه داد:به خاطر بیماری او خیلی از بارهای سنگین زندگی روی دوش من افتاده و مرا خسته کرده است. شاید اگر شوهرم برگه درخواست طلاق را ببیند خیلی دلش بشکند و ناراحت شود، ولی واقعا دیگر نمی توانم این زندگی را تحمل کنم و می دانم اگر ادامه دهم خودم از بین خواهم رفت. برای همین بعد از اینکه کلی با خودم کلنجار رفتم بالاخره تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا برای همیشه از این مرد جدا شوم.‎

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را هم به دادگاه احضا كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎