به گزارش پارس به نقل از مهر، ملک محمد نجفی گفت: یکی از اولویت های معاونت توسعه مدیرت و منابع وزارت کار، سیاست گذاری و برنامه ریزی در خصوص تدوین نظام جامع مدیریت منابع انسانی به منظور استقرار نظام های انگیزشی کارکنان، ‌ نظام انتصاب و شایسته سالاری و ارتقاء سطح کیفی منابع انسانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اظهارداشت: سیاست گذاری در زمینه افزایش کیفیت خدمت رسانی به کارکنان و ارباب رجوع، استقرار نظام جامع رفاه کارکنان و تدوین برنامه جامع مربوط به اصلاح ساختار نظام پرداخت با رعایت عدالت از اولویت های کاری این معاونت است.

وی با اشاره به اهمیت سیاست گذاری در زمینه افزایش کیفیت و کمیت خدمت رسانی به کارکنان و ارباب رجوع، استقرار نظام جامع رفاه کارکنان و استقرار نظام مدیریت هزینه و درآمد به منظور رعایت صرفه جویی در مصارف و عدالت در توزیع منابع و امکانات را از دیگر برنامه های وزارت کار برشمرد.

این مقام مسئول در وزارت کار ادامه داد: برنامه ریزی به منظور شفاف سازی شیوه های هدایت و نظارت بر اجرا در زمینه های مالی، ‌ پشتیبانی و اداری و ایجاد بستر مناسب در خصوص توانمندسازی سرمایه انسانی از دیگر مواردی است که به عنوان اولویت های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه با اشاره به اهمیت مطالعه و ارائه پیشنهاد در خصوص استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی و توزیع عادلانه منابع و تجهیزات، ایجاد هماهنگی و تعامل با سازمان های وابسته در خصوص مدیریت منابع انسانی را از دیگر موارد و اولویت های این معاونت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.