به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: 15 ماه است که ازدواج کرده ام،، از روز اول به همسرم گفته بودم که هر زمان با هم دعوا کردیم و هرچقدر هم که دعوایمان بالا گرفت حق ندارد قهر کند و از خانه بیرون برود. به او گفته بودم هروقت اینکار را کرد باید بداند که برای همیشه می رود و من دیگر به دنبالش نخواهم رفت. همیشه این موضوع را به همسرم تاکید می کردم. همسرم هم در این مدت هربار با هم جر و بحث می کردیم از خانه قهر نمی کرد. 

مرد جوان ادامه داد: اما هفته گذشته سر یک موضوع ساده و بی اهمیت دعوایمان شد. فردای آن شب وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم که همسرم وسایلش را جمع کرده و از خانه قهر کرده است. خیلی تعجب کردم. با اینحال یک هفته صبر کردم و با خودم گفتم شاید سر عقل بیاید و سر خانه و زندگی اش برگردد. ولی او برنگشت و هیچ پیامی هم به من نداد. وقتی این رفتارش را دیدم متوجه شدم که این زندگی برای همیشه به پایان رسیده است. 

وی افزود: همسرم اگر می خواست با من زندگی کند سر موضوع کوچک دست روی نقطه ضعف من نمی گذاشت و از خانه قهر نمی کرد. برای همین وقتی بعد از یک هفته همسرم به خانه نیامد تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم و برای همیشه از همسرم جدا شوم.

بعد از صحبت های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.‎