به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران اگر چه با هوشياري مأموران پليس فتا، پشت پرده «پيامک هاي زشت» افشا و با اثبات بي گناهي من، مشخص شد که همسرم براي تحت فشار قرار دادن من در ماجراي طلاق و تضييع حق و حقوق قانوني ام به اين کار «شرم آور» دست زده، تا جايي که نه تنها با آبرو و حيثيت من بازي کرده است، بلکه چيزي نمانده بود با اين اسناد و مدارک در دادگاه نيز محکوم شوم. با اين وجود اکنون فهميدم با راه دادن دوست مطلقه ام به زندگي خصوصي ام و دلسوزي هاي بي جا، اشتباه بزرگي را مرتکب شدم که...

زن جواني که با اعترافات همسرش و لو رفتن ماجراي «پرونده سازي» از خوشحالي در پوست خود نمي گنجيد، در حالي که از سر شوق مدام بر صورت دختر ۵ ساله اش بوسه مي زد به رئيس اداره اجتماعي پليس فتاي خراسان رضوي گفت: ۱۸ ساله بودم که با سپهر ازدواج کردم. او کارمند بود و به خاطر علاقه اي که به يکديگر داشتيم زندگي شيريني داشتيم. در همين ايام با کمک همسرم تحصيلاتم را تا مقطع فوق ديپلم ادامه دادم. 

اين در حالي بود که تولد «بهاره» زيبايي ديگري به زندگي مان بخشيده بود و من براي تربيت صحيح او ديگر به تحصيلاتم ادامه ندادم، اما اين زندگي شيرين از روزي به تلخي گراييد که پاي «نوشين» به زندگي خصوصي ام باز شد. 

من و او از دوران دبيرستان با يکديگر دوست بوديم. نوشين که پس از طلاق به زني تنها و افسرده تبديل شده بود به همين خاطر هم گاهي ساعت ها با من درد دل مي کرد. روابط ما به جايي رسيد که حتي زماني که من در منزل حضور نداشتم او به خانه ام رفت و آمد مي کرد و من از سر دلسوزي به او محبت مي کردم و نمي خواستم آن زن تنها را برنجانم ولي طولي نکشيد که با تغيير رفتارهاي همسرم به روابط مخفيانه آن ها پي بردم تا جايي که همسرم با بي شرمي تمام عنوان کرد عاشق نوشين شده است و مي خواهد با او ازدواج کند. 

با شنيدن اين جملات دردناک دست دخترم را گرفتم و به منزل پدرم رفتم. پس از آن هم از دادگاه تقاضاي مهريه و طلاق کردم. چند ماه بعد همسرم کپي پيامک هاي زشت و زننده اي را به دادگاه ارائه داد که همه آن ها حکايت از روابط نامشروع من با مردان نامحرم داشت که برخي از آن ها نيز از شماره تلفن شخصي من ارسال شده بود. 

اگر چه حيرت زده بودم، اما نمي توانستم بي گناهي ام را ثابت کنم. در همين گيرودار «سپهر» پيامکي با اين عنوان که «اگر مي خواهي شلاق نخوري مهريه ات را ببخش و از زندگي ام بيرون برو!» برايم ارسال کرد، مأموران با ظن به اين پيامک همسرم را دستگير کردند که مشخص شد او با ترفندي خاص و سوء استفاده از تلفن همراهم که گاهي دست دخترم بود، «پيامک هاي زشت» را براي محکوم کردن من در دادگاه منتشر کرده است و...

ماجراي واقعي با همکاري پليس فتاي خراسان رضوي/خراسان