به گزارش پارس، یک زن اشنویه‌ای بعد از ظهر 13 خرداد با حلق‌آویز کردن به زندگی خود پایان داد. این زن 21 ساله که تاکنون دو ازدواج ناموفق و از یکی از همسران قبلی یک دختر سه ساله داشته است، در مطب داندانپزشکی به عنوان منشی مشغول فعالیت بوده که به علت فشار روانی یک شرور محلی، در منزل خود اقدام به خودکشی کرده است.

«مشرق» با انتشار این مطلب نوشت: این شرور که «سلیمان.ر» نام دارد و دارای محکومیت کیفری و 11پرونده شرارت در دستگاه قضایی است، از چند ماه پیش به متوفی پیشنهاد ازدواج داده بود ولی او جواب رد داده که به دنبال این رد پیشنهاد، شرور دو بار در محل کار متوفی برای او مزاحمت ایجاد کرده و وی را مورد فشار روانی قرار داده؛ به طوری که متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کرده که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان می‌دهد که این کار را نیز انجام داده است.

به گفته مقامات انتظامی، متأسفانه این زن در روز حادثه به جای تماس با نیروی انتظامی به این اقدام نسنجیده دست زده است.

در پی شکایت خانواده این زن، شرور مورد نظر دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

از سوی دیگر، طی دو روز گذشته پیاده‌نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی این زن اشنویه‌ای در آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد. این رسانه‌ها که در تمام پروژه‌های تبلیغی و عملیات روانی اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند، پیش از این نیز در ماه گذشته با انتشار خبر کذبی از یک خودکشی در مهاباد سعی در قومی‌سازی مساله داشتند. گرچه با آگاهی و غیرت مردم کرد این پروژه نیز به مانند دیگر سناریوهای ضدانقلاب با شکست مواجه شد اما به نظر می‌رسد جریانات معارض، خواهان ادامه این بازی هستند.