به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري 2 زن رمال و فالگير در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري از دستگيري دو زن رمال و دعانويس توسط کلانتري 11 شهرستان بهار با همکاري مرکز مشاوره اين کلانتري خبر داد.
وي گفت: در پي مراجعات مکرر مردم به کلانتري و شکايت و اطلاع از وجود دو زن رمال در سطح شهر که اقدام به دعانويسي، رمالي، کف‌بيني و گرفتن فال قهوه مي‌کردند، دستگيري اين افراد در دستور کار اين کلانتري قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: در ادامه تحقيقات به عمل آمده و با شناسايي به موقع و جمع‌آوري ادله و مدارک، نامبردگان دستگير و پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شدند.
وي ادامه داد: اين زنان که بي‌سرپرست و بدسرپرست بودند، با وجود زير پوشش بودن توسط نهادهاي حمايتي و دريافت مستمري ماهانه، با طمع به درآمد بيشتر اخيراً اقدام به کلاهبرداري، رمالي و سرکيسه کردن عده‌اي از مردم اين شهرستان کرده‌ بودند.
اين مسئول اضافه کرد: در پي مراجعه مددجويان به دايره مشاوره کلانتري و اقدام و اطلاع به موقع رئيس و مجموعه کلانتري 11 شهرستان بهار سريعاً بساط اين دو زن در شهر برچيده شد.
باقري گفت: مردم شريف و فرهيخته شهرستان بهار که سابقه ديانت و مذهبي بودن را دارند هرگز به اين گونه افراد و اعمال اعتماد و اعتقاد ندارند و در اين خصوص از همکاري مردم در اطلاع چنين مواردي به پليس تقدير مي‌شود.