به گزارش پارس به نقل از اعتماد زني كه شش سال پيش همسرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده، در جلسه دادگاه مدعي شد كه همسرش او را مجبور به رابطه نامشروع مي‌كرد.
صبح روز گذشته ماموران زندان، زني جوان را به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران آوردند تا درباره شبي حرف بزند كه همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند. خانواده همسرش كه پيش از اين تقاضاي قصاص متهم را داشتند، پس از گذشت شش سال از وقوع حادثه، در ازاي دريافت ديه رضايت داده و در جلسه حضور نداشتند. رسيدگي به اين پرونده از مردادماه 88 با كشف جسد مردي ميانسال در خانه‌اش در محله امين‌آباد تهران آغاز شد. تحقيقات كارآگاهان نشان مي‌داد كه جسد متعلق به صاحب خانه است كه با ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و به دليل شدت خونريزي جان خود را از دست داده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، پرونده‌اي با موضوع «قتل» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
 كارآگاهان نيز كه در نخستين گام به تحقيق از اهالي محل پرداخته بودند از اختلاف شديد مقتول با همسرش آگاه شدند. به اين ترتيب همسر مقتول به عنوان متهم اصلي پرونده دستگير شد. زن جوان كه به پليس آگاهي منتقل شده بود در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: «من نمي‌خواستم همسرم را بكشم اما او زندگي را براي من عذاب آور كرده بود. او مرا مجبور مي‌كرد تا براي خريد مواد با مردان ديگر ارتباط نامشروع داشته باشم. شب حادثه هم او در حالت عادي نبود. سر همين موضوع با هم بحثمان شد. او به سمت من آمد و مي‌خواست مثل هميشه كتكم بزند كه من هم چاقويي برداشتم و ضربه‌اي به او زدم. او روي زمين افتاد و كشته شد. » با ثبت اعترافات متهم، پرونده براي رسيدگي در اختيار مقام قضايي قرار گرفت تا سرانجام روز گذشته جلسه دادگاه براي صدور راي در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد. زن جوان نيز كه پشت جايگاه ايستاده بود بار ديگر «اجبار همسرش به رابطه نامشروع» را علت وقوع قتل اعلام كرد و گفت: «شب حادثه همسرم به خانه آمده بود و حالت عادي نداشت. او مدام مرا كتك مي‌زد و من فقط از خودم دفاع كردم. او هر روز من را عذاب مي‌داد. نمي‌خواستم اين‌طوري تمام شود.»
در پايان اين جلسه، خانواده مقتول نيز كه پيش از اين تقاضاي قصاص عروس خود را كرده بودند، پس از شش سال از وقوع قتل، در ازاي دريافت ديه اعلام رضايت كردند و به اين ترتيب قضات دادگاه نيز براي متهم حكم هشت سال زندان و پرداخت ديه صادر كردند و پرونده مختومه شد.