به گزارش پارس به نقل از عصرايران تلفن هوشمند جدید شرکت چینی Innos یک ویژگی جالب توجه را ارائه می کند که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. این تلفن هوشمند به باتری 6,000 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که حداقل باید یک روز کامل شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد و احتمالا در استفاده عادی حداقل سه روز دوام می آورد.

 باتری بکارگرفته شده در گوشی D6000 بزرگترین نمونه ای است که تاکنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده است. به گفته شرکت Innosاین باتری نیروی لازم برای فعالیت دستگاه بین سه تا پنج روز پس از شارژ کامل بسته به میزان استفاده کاربر را فراهم می کند.

شرکت Innos از فناوری ساختار سلولی دوتایی در D6000 استفاده کرده است که شامل دو باتری می شود. یکی از باتری ها داخلی و دارای ظرفیت 2,480 میلی آمپر ساعت و دیگری خارجی و قابل تعویض با ظرفیت 3,520 میلی آمپر ساعت است. این فناوری جالب توجه به کاربر اجازه می دهد بی نیاز از خاموش کردن دستگاه باتری خارجی را تعویض کند.

از دیگر مشخصات تلفن هوشمند Innos می توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی (1080p)، پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 615 با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و اندروید 5.0 لالی‌پاپ اشاره کرد. این تلفن هوشمند از برچسب قیمت مقرون به صرفه 290 دلاری نیز سود می برد اگرچه عرضه آن خارج از مرزهای چین نامشخص است.