به گزارش پارس به نقل از مردم سالاری چندي پيش زوج جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم از‌‌ همان روز اولي که با هم ازدواج کرديم مي‌دانست که وضع مالي خوبي ندارم و نمي‌توانم يک زندگي مرفه براي او تهيه کنم. او با اطلاع از اين موضوع با من ازدواج کرد ولي حالا بعد از 5 سال زندگي رفتارش تغيير کرده و غر زدن‌هايش را شروع کرده است.

 وي افزود:او مرتب بهانه مي‌گيرد و از من توقع‌هاي بيجا دارد. يک روز لباس گرانقيمت مي‌خواهد و روز ديگر وسايل گرانقيمت خانه.

جديدا هم که از من مي‌خواهد برايش يک گوشي موبايل گرانقيمت بخرم اما من نمي‌توانم براي او اين چيز‌ها را تهيه کنم. 

مرد جوان در ادامه گفت: وضع مالي خوبي ندارم و از عهده اين همه توقع بيجا برنمي آيم. اما همسرم به خاطر اينکه برايش گوشي نخريدم از خانه قهر کرد و رفت. همين موضوع باعث شد تا تصميم به جدايي بگيرم. 

بعد از صحبت‌هاي اين مرد همسر وي نيز به قاضي گفت: من فقط از شوهرم يک گوشي موبايل خواستم و او تا اين حد جنجال به پا کرده است. شوهرم خسيس است و نمي‌خواهد پول خرج کند براي همين کارمان را به اينجا کشانده است. وقتي صحبت‌هاي اين زوج به پايان رسيد قاضي سعي کرد آن‌ها را با هم آشتي دهد. در ‌‌نهايت اين زوج نيز قبول کردند که براي حل شدن مشکلشان نزد يک مشاوره خانواده بروند.