به گزارش پارس به نقل از فارس،کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران تا سه روز آینده صاف و آفتابی همراه با وزش باد است.
 
امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در ساعت 5 صبح امروز کمینه دمای شهرکرد نسبت به ساعت 5 روز گذشته 14 درجه افت داشته و سردتر شده است. همچنین اراک، اصفهان، یاسوج 12 درجه افت دما داشتند.
 
وی افزود: انتظار این را داریم که طی 24 ساعت آینده افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در شرق، شمال شرق، غرب، شمال غرب و غرب سواحل خزر را شاهد باشیم. همچنین در چهارشنبه و پنج‌شنبه همین جریان افزایش ابر، وزش باد و رگبار را در جنوب غربی و برخی از نقاط جنوب نیز شاهد هستیم.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز پنج‌شنبه استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحل و بختیاری بارش باران دارند.
 
نقشینه با بیان اینکه خلیج فارس امروز مواج است، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، سمنان و قم وزش باد شدیدی دارند و در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان این وزش باد موجب ایجاد گرد و غبار خواهد شد.
 
وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش باد دارد.
 
نقشینه ادامه داد: صبح امروز سردترین مرکز استان‌ شهرکرد با دمای 3 درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با 36 درجه بالای صفر بود.