به گزارش پارس به نقل از ایسنا، جسد کوه‌نورد مفقود شده در ارتفاعات کوهستانی تهران سرانجام پس از چند روز جستجوهای مداوم پیدا شد.


حسین فراهانی رییس اداره هلال احمر شمیران با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از آنکه این کوه‌نورد روز جمعه سوم بهمن ماه در ارتفعات پیازچال مفقود شده بود، سرانجام جسد این کوهنورد کشف شد.

او اضافه کرد: پس از مفقود شدن این کوهنورد، اطلاعاتی را در مورد محل احتمالی مفقود شدن از همراهان دریافت کردیم و در نهایت روز شنبه جستجوها به صورت زمینی آغاز شد. روز یکشنبه علاوه بر جستجوی زمینی جستجوی هوایی را دنبال کردیم.

فراهانی رییس اداره هلال احمر شمیران به شرایط بد آب و هوایی برای جستجو اشاره کرد و گفت: با وجود شرایط بد آب و هوایی جستجوها را متوقف نکردیم و پس از چند روز جسد این کوه‌نورد را در دره پیازچال پیدا کردیم.

پس از اعلام گزارشی مبنی بر گم شدن یک کوهنورد در ارتفاعات گردنه کلکچال در ساعت 19:45 روز جمعه ۳ بهمن، گروه امدادونجات کوهستان جمعیت هلال احمر شمیرانات مستقر در پایگاه شیرپلا بلافاصله به منطقه اعزام شد و پس از ۴ ساعت تلاش به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف و بوران شدید و عدم امکان پیشروی نیرو‌ها، عملیات متوقف و مجدداً از صبح روز شنبه جسجو برای یافتن فرد گمشده از سر گرفته شد.

با این وجود هنوز پیکر دو کوه نورد دیگر در ارتفاعات شمال تهران پیدا نشده است.