رحماء بینهم

 هفته وحدت مبارکباد

امام علی(ع) میفرمایند:
هیچ کس وجود ندارد که به وحدت امّت محمّد (ص) وبه انس گرفتن آنان به همدیگر؛ازمن دلسوزتر باشد.
نهج البلاغه؛ترجمه دشتى؛ص621

درحق طلبی همیشه با عزت باش * همواره برای دین خود زینت باش
مانند:امام صبر؛مانند علی... * ای دوست بیا؛منادی وحدت باش

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتائی اعلام کردند:
”اهانت به نمادهای برادران اهل سنت از جمله اتهام زنی به همسر پیامبر اسلام [عایشه] حرام است. این موضوع شامل زنان همه پیامبران و به ویژه سید الانبیاء پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) می شود.”
این فتوای وحدت آفرین مورد استقبال بسیار گسترده رسانه‌های نوشتاری و تصویری عربی زبان قرار گرفت و بیانیه‌ها و نامه‌های قدردانی بسیاری ازصدورچنین فتوایی از سوی شخصیت‌ها و نهادهای برجسته جهان اسلام منتشرشد.

به عنوان نمونه در بیانیه‌ی قدردانی شیخ الازهر از «امام علی خامنه‌ای» در مورد صدور این فتوا میتوان به روشنی به نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب در بین شخصیت‌ها وعلمای اهل سنت پی برد.

احمد الطیب در قسمتی از بیانیه‌ی خود آورده است:
« با تمجید و خرسندی؛فتوای مبارک حضرت امام علی خامنه‌ای را درخصوص تحریم اهانت به صحابه رضوان الله علیهم یا تعرض به همسران حضرت رسول ( ص ) دریافت کردم.این فتوایی است که با دانش صحیح و درک عمیق از خطرناکی آنچه که اهل فتنه انجام می دهند صادر شده است وبیانگرعلاقه واشتیاق به وحدت مسلمانان است.آنچه که باعث می شود براهمیت این فتوا افزوده شود آن است که عالمی از علمای بزرگ مسلمان و ازبزرگترین مراجع شیعه و به عنوان"رهبرعالی جمهوری اسلامی ایران"چنین فتوایی را صادر کرده است»

أَطیعُوا اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا (انفال/ 46)

کافیست دگر بگو مگو؛ای یاران * چون گل باشید؛خنده رو؛ای یاران
هم رتبه ی فرمان «اطیعوا الله» است * فرمان «ولا تنازعوا» ای یاران

خواهی دلت ازغم نشود مالامال؟ * خواهی نشود حقیقت آیا پامال؟
دروقت بیان حق؛سخن بایدگفت * بالهجه ی عقلانیت واستدلال!

هرکس که تولا وتبرا دارد * درواقعه‌ها نگاه بینا دارد
وقتی که نتیجه اش شود «شیعه کشی» * «لعن علنی» دگرچه معنا دارد؟

افسوس ازاین گوهرناسُفته ی ما * صد حیف زجمعیت آشفته ی ما
هیهات که بر؛زمین بریزد ناحق * یک قطره ی خون؛به خاطرگفته ی ما

فتوای مقام معظم رهبری دهان دشمنان شیعه را بست.آرامش را به جامعه اسلامی برگرداند و تفرقه افکنان را ازاینکه به تمامی اهدافشان برسند؛ناکام گذاشت.

اما تاسف آوراست که درهمین قم خودمان هنوزشبکه تلویزیونی این شیخ سفیه توسط برخی آقایان تبلیغ می‌شود وتاسف آورتر؛آنکه هنوز برخی افراد چنین مجالسی را به بهانه‌های مختلف ترتیب می‌دهند.این روزها دارد دوباره بازاراین مجالس گرم می‌شود.

حالا دیگر دست انگلیس درساخت و ترویج وهابیت و بابیت و بهاییت و خیلی از «یت» های دیگر رو شده؛اما سبک مغزی است اگر فکرکنیم این استعمارکثیف و دوستان مستکبرش برای شیعه دوازده امامی نقشه نکشیده باشند.همانطورکه شیعه‌های اسماعیلیه را با امام چهل و نهم سرکار گذاشته‌اند حتما برای من و توی دوازده امامی هم نقشه دارند.حالا آنها را دراستان‌های بدخشان افغانستان و تاجیکستان و درساحل آمودریا یک‌جورو من و تو را دراستان‌های ایران و در ساحل زاینده رود و کارون و… یک‌جور دیگر.

همانطور که برای آنها «آقاخان چهارم» جور کرده‌اند؛برای شیعه دوازده امامی هم یک طلبه خوش برو رو؛وخوش پوش تدارک دیده‌اند تا در لندن حسینیه و شبکه تلویزیونی وحوزه علمیه داشته باشد و منبربرود و بشود"سینه چاک شیعیان ودشمن درجه یک وهابیت"... 

«یاسر یحیی عبدالله الحبیب» را می گویم!