رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری از خبرگزاری مهر به دلیل انتشار خبری مبنی بر نسبت وی با رییس جمهور شکایت کرد!

به گزارش پارس، طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری، از خبرگزاری مهر به دلیل انتشار گزارشی با عنوان «همه پسرعمه های روحانی در دولت!» شکایت کرد. ظاهرا دلیل شکایت وی معرفی رییس جمهور به عنوان دایی مادر قیومی و انتشار عکس وی! بوده است. گفتنی است گزارش مذکور تنها 10 دقیقه بر روی سایت خبرگزاری بوده و قیومی به عنوان مسول ارتباطات رسانه ای رییس جمهور برخلاف ادعای دولتمردان مبنی بر تعامل با رسانه و بدون ارسال هرگونه تکذیبیه، اقدام به شکایت از خبرگزاری مهر کرده است.

وی در بخشی از شکایت خود آورده است: «با توجه به این که اینجانب در سابقه بیش از 15 ساله فعالیت رسانه ای که تا کنون داشته ام با ایمان و توکل به لطف الهی و اتکا به توانایی و شایستگی علمی و تجربی و حرفه ای خود، همواره به عنوان یک مدیر حرفه ای موفق در زمینه رسانه مورد توجه مسئولین بوده و انتصاب اینجانب در سمت هایی که تا کنون داشته ام از جمله سمت مدیریت روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری نیز بر این مبنا بوده است. معهذا انتشار مطلب مزبور موجب خدشه دار شدن سوابق حرفه ای و تخریب حیثیت حرفه ای اینجانب گردیده است.»