به گزارش پارس  به نقل از روابط عمومی بعثه‌ مقام معظم رهبری در خصوص پیاده روی اربعین حسینی فراخوانی منتشر کرد و از همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام و شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم خواست تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای برنامه‌ریزیهای اربعین آینده به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت ارسال کنند.

متن اطلاعیه بدین شرح است: در اربعین امسال حماسه بزرگی در جهان اسلام رقم خورد و جمعیتی نزدیک به بیست میلیون نفر در راهپیمایی نجف تا کربلا همراه با عشق و شور حسینی از کشورهای مختلف حضور یافتند، وحدت، برادری، ایثار، انفاق، مواسات و فداکاری برخی از ویژگی‌های این حرکت عظیم بود.

میهمان نوازی مردم شریف عراق و همبستگی پیروان اهل بیت – علیهم السلام – هرگز از حافظه و تاریخ محو نخواهد شد.

بازتاب این حماسه بزرگ در جهان بخوبی نشان داد که چگونه دشمنان به وحشت افتادند و رزمندگان در جبهه‌های نبرد با تکفیریان تروریست و آدم‌کش چگونه روحیه گرفتند.

طبیعی است که این حماسه بزرگ و این خیل جمعیت در طول مسیر رفت و برگشت و حضور خود در عراق با دشواریهایی نیز روبرو می‌شوند.

از آنجا که جمعیتی حدود یک و نیم میلیون نفر از ایران اسلامی به عتبات عالیات مشرف شدند و قطعاً سال آینده این عدد افزایش خواهد یافت. لذا بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای آسیب‌شناسی و شناخت نقاط قوت و ضعف از همه هموطنان عزیز و بزرگواری که امسال رنج سفر را تحمل نموده و برای کشورمان افتخار آفریدند درخواست می‌نماید تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به آدرس تهران، خیابان آزادی، نبش رودکی، ساختمان حج و زیارت روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری و یا به آدرس الکترونیکhttp://hajj.ir/۱۱۴ارسال نمایند تا پس از بررسی برای برنامه‌ریزیهای اربعین آینده از آنها بهره‌برداری شود.

مجد و عظمت اسلام و مسلمانان و نابودی دشمنان و معاندان و منحرفان از اسلام را از خداوند متعال مسئلت داریم.