به گزارش پارس، فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوا با بیان اینکه نوسانات دما تا پایان هفته در تهران وجود ندارد، اظهار داشت: امروز بارش باران در تهران تا بعدازظهر ادامه دارد و از اواسط وقت امروز به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و برای فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه آسمان تهران کمی ابری است و تا پایان هفته بارش باران در تهران نداریم، گفت: بیشینه دمای امروز و فردای هوای تهران ۱۰ درجه سانتی‌گراد و فردا صبح ۱ درجه سانتی‌گراد است درواقع فردا صبح کمی هوای تهران سرد‌تر می‌شود.

*وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز در دامنه‌های البرز، سواحل خزر، غرب، جنوب غرب، شمال غرب، شرق و شمال شرق بارش باران پیش‌بینی شده است که برای مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و رعد و برق نیز خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه طی مدت مذکور در شرق و جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک داریم، افزود: از بعدازظهر امروز از نیمه غربی و سواحل از میزان بارش باران کاسته می‌شود و از دوشنبه سامانه بارشی از سمت شرق کشور خارج می‌شود.

*ورود سامانه جدید بارشی از اواخر وقت دوشنبه

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها امروز در لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و خوزستان وجود خواهد داشت و از اواخر وقت فردا و سه‌شنبه سامانه ضعیف بارشی از شمال غرب کشور وارد می‌شود و در این زمان در شمال غرب و غرب و سواحل شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است، گفت: در اواخر وقت سه شنبه در شمال شرق بارش پراکنده خواهیم داشت.