حس لجبازی بهم دست میده وقتی پیامهای این چند روز رو می خونم که با یه نگاه عاقل اندر سفیه به ملت میگن ای مردم مبادا خطا کنید و حرمت پیامبر رو در شب یلدا نگه ندارید! 

همچین حرفهایی هرسال برای چهارشنبه سوری و عید نوروز و سیزده به در هم تکرار میشه. 

من خوشبختانه اهل چهارشنبه سوری و ترقه بازی نیستم. سیزده به در هم تا جایی که یادم میاد یا تو جاده بودم یا تو خونه، ولی اگه اهلش بودم قطعا و قطعا با خوندن همچین پیامهایی لجبازی می کردم و از لج اینها هرکاری می کردم!

بابا دیگه دخالت تا این حد؟ نگران شب نشینی داخل خونه مردم هم هستید؟ خب اونی که حواسش هست دیگه نیازی به شعر نداره، اونی هم که میخواد شادی کنه کار خودش رو می کنه. 

بعدش اصلا مگه قراره چه فاجعه ای رخ بده؟ یه شبی که معمولا مردم به بهانه اش دور هم جمع میشن و صله ارحام به جای میارن، اینقدر نگرانی داره؟ مگه قراره چه اتفاقی بیفته؟ جز دید و بازدید؟ جز سر زدن به فامیل و صله ارحام؟ حرمت رسول الله فقط گریه هست؟ همین سفارش پیامبر چیز کمیه؟ 

اینقدر حساسیت ایجاد کنید که ملت سر هر چیزی بیفتن تو لجبازی

شمایی که اینقدر نگران محافل خصوصی مردم هستید و براش شعر و پیام می سازید، نگران مسایل اجتماعی مملکت از قبیل دزدی ها و اختلاس ها و رشوه خواری ها و کلاه برداری ها و بریز و بپاش ها و... هم هستید؟ خب چهارتا شعر هم درباره اونا بساز و نگران اونا هم بشو!