به گزارش پارس به نقل از  فارس: رییس جمهوری در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابااعبدالله الحسین(ع) به دیدار علی اوسط وکیلی جانباز روشندل ۷۰ درصد رفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در این دیدار سرزده خطاب به این جانباز جنگ تحمیلی گفت: شما کار بسیار بزرگی انجام دادید و بینایی خود را در راه خدا از دست دادید که خداوند به شما در دنیا و آخرت اجر خواهد داد.

روحانی با بیان اینکه انشاءالله دولت لیاقت خدمتگزاری خانواده جانبازان و شهدا را داشته باشد، گفت: اجر هر کاری به نیت آن عمل است و نیت از خود عمل بالاتر است.

رییس جمهوری ادامه داد: این صبر و تحمل شما همراه اجر خواهد بود و خانواده شما نیز در این اجر سهیم و شریک هستند.

روحانی در پایان در خصوص مذاکرات هسته ای با بیان اینکه ما در چارچوب اصول نظام حرکت کرده و از این راه دست بر نخواهیم داشت، گفت: راه ما در مذاکرات اگر چه دشوار است چراکه به دشمنان ملت نمی توان اعتماد کرد و امروز طرف های غربی از روی ناچاری به پای میز مذاکره آمده اند، اما در این راه پرپیچ و خم با تلاش مضاعف به اهداف خود خواهیم رسید.

لازم به ذکر است این جانباز سرافراز در سال ۶۲ در عملیات خیبر بینایی خود را از دست داد و به درجه جانبازی نائل آمد.

رییس جمهوری در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا کرد.