به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد طباطبایی معاون مشارکتهای مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشورصبح امروز در نشست خبری فراخوان خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در ساخت و احداث مراکز درمانی عتبات عالیات بیان داشت: رساله مجمع خیرین سلامت کشور در عرصه سلامت و درمان ارائه خدمات به مردم شریف ایران اسلامی بوده و با اعتمادی که خیرین به این مجمع داشته‌اند توفیقات شایان توجهی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت خاص عتبات در بین مردم ما اظهار داشت: مردم با اظهار علاقه به سالار شهیدان امام حسین‌(ع) هر سال حماسه آفریده و شاهد این هستیم که سالانه تعداد زیادی توفیق تشریف به عتبات را دارند و امسال نیز تا کنون یک میلیون نفر با پای پیاده به کربلا عازم شدند و لذا فراهم کردن آرامش وراحتی زائران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طباطبایی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن امکانات لازم در عرصه درمان و سلامت زائران، بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین مجمع خیرین سلامت کشور و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امضاء شده و اولین قدم ساخت و تجهیز مراکز درمانی در عتبات در دستور کار قرار گرفته تا زائران دغدغه درمانی در سفر نداشته باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به بین‌المللی بودن هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، هر نفر از مردم خیر می‌توانند در این امر مهم معنوی مشارکت کنند.

طباطبایی خاطر نشان کرد: انشاءالله با شعار لبیک یا حسین شاهد تحقق عملی مراکز درمانی در عتبات عالیات با نوع دوستی و مشارکت جدی هموطنان خواهیم بود.