به گزارش پارس به نقل از فارس، انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان شب گذشته قربانی حادثه اسیدپاشی شد.
 
وی در مصاحبه‌ای گفت: از همه دوستانی که از دیشب از ماجرا باخبر شدند و آرام و قرار نداشته‌اند قدردانی می‌کنم. احساس من همیشه این بوده که همه ما در بیمارستان ضیاییان عضو یک خانواده هستیم حالا برای یکی از اعضای این خانواده مشکلی پیش‌آمده است.
 
وی ادامه داد: البته نه برای من بلکه برای هرکدام از اعضای این خانواده در بیمارستان ضیاییان مشکلی پیش بیاید همه ما چنین حالی خواهیم داشت حالا این اتفاق برای من افتاد. همکاران لطف دارند و ابراز ناراحتی می‌کنند از همه آن‌ها بابت پیام‌ها و سر زدن‌هایشان تشکر می‌کنم.
 
انوری افزود: الآن حال من خیلی بهتر است. دیشب سوزش داشتم. چشمم دیشب عمل شد که خیلی نتیجه‌بخش و موفقیت‌آمیز بود. جباروند، رئیس بیمارستان فارابی از این عمل خیلی راضی است ضمن اینکه درد پوستم برطرف شده و الآن آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنم.
 
وی تاکید کرد: خدا را شکر به خیر گذشت؛ زیرا می‌توانست خیلی بدتر از این باشد. الآن خیلی خوب هستم. جا دارد از توجه وزیر بهداشت، معاونان ایشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس سازمان نظام پزشکی و همه مدیران و مسئولان دانشگاه تشکر کنم که از دیشب من را تنها نگذاشتند.
 
انوری در خصوص عاملان اسیدپاشی گفت: من فکر می‌کنم این افراد یک عده میکروب در سطح جامعه هستند و می‌خواهند امنیت، آرامش و آسایش مردم را به هم بزنند. آن‌ها هر جا که احساس می‌کنند مردم قدری خوشحال هستند یک‌جوری شرایط را به هم می‌زنند اما باید بدانند مردم ما با این چیزها از پا درنیامده‌اند و از پای هم در نخواهند آمد و همیشه سرپا هستند.
 
وی ادامه داد: اگر قصد و نیت و انگیزه‌ای دیگری بوده یا اگر اتفاقی بوده باز هم فرقی نمی‌کند این‌ها می‌خواهند با این کارشان نشان دهند مملکت ما ناامن است که خوشبختانه خیلی هم امن است و با این چیزها امنیتش از بین نمی‌رود.
 
این قربانی اسیدپاشی یادآور شد: امیدوارم سر عقل بیایند و از راه گفت‌وگو مشکلاتشان را حل کنند و تا این حد باعث آزار و اذیت مردم نشوند. آن‌ها باید یک کاری کنند آن دنیا که می‌روند بتوانند سرشان را بلند کنند. من نمی‌دانم چگونه می‌خواهند در آن دنیا جواب خدا را بدهند.
 
مدیر بیمارستان ضیاییان در ادامه افزود: آرزو می‌کنم خدا آن‌ها را ببخشد، کینه‌ای از کسی به دل ندارم و شکایتی هم ندارم حتی اگر بدانم که چه کسی بوده است. دعا می‌کنم خدا به راه راست هدایتشان کند.
 
وی در پایان گفت: روحیه من عالی است. من نه هیچ‌وقت خسته می‌شوم و نه هیچ‌وقت روحیه‌ام از دست می‌رود. بچه‌ها من را می‌شناسند هیچ‌کس در بیمارستان به من نمی‌گوید خسته نباشی چون می‌دانند من با حضور همکاران خوب، دوستان خوب، خانواده و بچه‌های خوب خسته نمی‌شوم خدا را شکر روحیه‌ام خیلی خوب است.
 
ساعت 21 شنبه شب انوری مدیر بیمارستان آموزشی درمانی ضیاییان، هنگام مراجعت به منزل و در زمان پیاده شدن از خودرو توسط دو نفر راکبین یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دو چشم آسیب دید که بعد از حادثه به بیمارستان فارابی منتقل و اقدامات لازم برای درمان وی انجام شد.