دفتر پخش فیلمیران با اعلام اولین آمار فروش فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند»،‌ همچنین از 300 میلیونی شدن «شیار143» در تهران خبر داد.

به گزارش پارس امیر قطبی،‌ از دفتر پخش فیلمیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی ایسنا بیان کرد: فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از 9 روز اکران در تهران تا شب گذشته (29 آبان‌ماه) 300 میلیون تومان فروش داشته است.

وی اضافه کرد: این فیلم در شهرستان‌ها هم 150 میلیون تومان فروخته و مجموع فروش آن تاکنون 450 میلیون شده است.

قطبی درباره فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور هم گفت: این فیلم پس از دو روز نمایش در تهران 41 میلیون فروخته است و نمایش آن در شهرستان‌ها از ابتدای هفته جدید آغاز می‌شود.

داستان این فیلم درباره دکتری است که با وجود داشتن همسر و دو فرزند و داشتن یک زندگی آرام، عاشق زنی ۳۰ سال کوچکتر از خودش می‌شود که این کار اتفاقاتی را در فیلم رقم می‌زند.

محمدرضا شریفی‌نیا،‌ فرزاد حسنی،‌ سحر قریشی، ‌فاطمه گودرزی و ارسلان قاسمی بازیگران این فیلم هستند.

هم‌چنین فیلم سینمایی «شیار143»، محصول موسسه هنر ماندگار است که در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سه سیرغ بلورین در بخش‌های بهترین کارگردانی (ویژه هیات داوران)، بهترین بازیگری نقش اول زن و برترین اثر از نگاه مردمی شد.

این فیلم با بازی مریلا زارعی داستان مادر رزمنده‌ای است که در انتظار فرزند خود خبر خوشی را دریافت کرده و به آن امید می بندد، تا این که... .

به گزارش ایسنا، ‌فیلم «شهر موش‌ها 2» به کارگردانی مرضیه برومند نیز که پخش آن برعهده فیلمیران است،‌ اخیرا پس از فروش 11 میلیاردی با سینمای سرگروهش خداحافظی کرد و با این حال نمایش آن هم‌چنان در حدود 9 سینمای تهران و 16 سینمای شهرستان ادامه دارد.