پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رضا مقدسي- اخراج 310 مامور نيروي انتظامي طي امسال موضوع مهمي بود که آخر هفته گذشته لابه لاي خبرها گم شد اما از اين جهت که در اين نيرو اراده جدي براي ديدن تخلفات و برخورد با آن ها وجود دارد بسيار مايه دلگرمي و اميدواري است. متاسفانه در بسياري از دستگاه ها يا تخلفات را نمي بينند و يا نمي خواهند ببينند و اگر هم ببينند با آن برخورد جدي صورت نمي گيرد. به زعم مردم نهايت برخوردي که صورت مي گيرد اين است که متخلف را از اين اداره به اداره ديگري جابه جا کنند. حال اينکه فرمانده نيروي انتظامي رسما از تخلفات صورت گرفته گزارش مي دهد و تصريح مي کند تا به حال متخلفاني را در صبحگاه محل ماموريت شان خلع لباس و درجه کرده ويا حکم شلاق در مورد آن ها اجرا شده است، واقعا بايد قدر دانست چرا که همين برخوردها و ايضا تاکيد رهبري به اعلان عمومي اين برخوردها موجب شده آمار تخلفات در 10 سال گذشته در اين دستگاه با وجود افزايش نيرو از حدود 4 هزار مورد پرونده به يک سوم کاهش پيدا کند. مردم انتظار دارند در ساير دستگاه ها به ويژه ادارات دولتي همين نظارت و جديت در برخورد با تخلفات وجود داشته باشد و قبل از اينکه فسادهاي چند هزار ميلياردي شکل بگيرد، جلوي آن خيلي زودتر گرفته شود.

دلواپسي در بستر بيماري
يکي دو هفته قبل با دو سه نفر از دوستان رسانه اي رفته بودم عيادت دکتر احمد توکلي نماينده محترم مردم تهران ؛عمل کرده بود و در بستر روزهاي نقاهت بعد از عمل را مي گذراند اما در عين حال نگران و دلواپس مجلس بود که مبادا طرحي که قبلا مجلس به لايحه آن راي منفي داده بود ، راي بياورد ولذا در همان حال بيماري و نقاهت مشغول تنظيم نامه اي خطاب به نمايندگان بود که آثار منفي اين طرح را متذکر شود. آن قدر موضوع برايش حساس و جدي بود که مي گفت جلسه آينده مجلس را با همين حالم شرکت مي کنم چون تصويب چنين طرحي رانت هاي جديد به وجود مي آورد و بي انضباطي مالي ناشي از آن،زمينه ساز فساد و بي عدالتي هاي بعدي خواهد شد. خداوند ان شاء ا... به ايشان سلامتي و تندرستي بدهد، خيلي خوب است که نمايندگان مردم اينطور با حساسيت و دقت مسائل را مراقبت مي کنند هم کمک به دولت است و هم مراقبت از حقوق مردم.

اتاق گمگشتگان
پيامک تبليغاتي برايم آمده : «نيمه گمشده ات را پيدا کرديم ؛ اتاق گفت وگوي ازدواج ...» مي گم حالا مطمئنيد اونايي که دنبال نيمه گمشده شان مي گردند خودشون رو توي اين اتاق شما گم نمي کنند!؟ به قول حاج آقاي قرائتي سراشيبي که هل دادن نياز نداره!

پ.ن: اشتباه نشه تعريضم به ازدواج نيست به اون چيزي است که پشت نام ازدواج قايم شده.

عکس يادگاري با جنازه!
نمي دانم حواسمان هست اخلاق اجتماعي و فردي مان کجا دارد مي رود يا نه؟ يکي از صحنه جان دادن يک انسان فيلم منتشر مي کنه؛ يک جماعت چند هزار نفري در مراسم تشييع و خاکسپاري عزيزي شرکت مي کنند همه موبايل به دست مشغول گرفتن عکس و فيلم هستند! اين شبکه هاي اجتماعي دارند ما را کجا مي برند!؟