به گزارش پارس به نقل از ایرنا، در این تجمع که از ساعت 14 روز پنجشنبه برگزار شد، مردم دست نوشته هایی همچون 'تذکر لسانی نظارت همگانی' ، ' امر به معروف جهادی است برای خشکاندن گناه '، ' کسی که منکر را با قلب و زبانش انکار نکند مرده ای میان زندگان است'، ' امر به معروف باید با شیوه اسلامی انجام شود' ، ' امام حسین (ع) : من قیام نکردم جز برای احیای امر به معروف و نهی از منکر' را در دست داشتند.

همچنین مطالبی با عنوان 'سیمای امر به معروف و نهی از منکر در آیینه کلام مقام معظم رهبری' در قالب کتابچه در میان شرکت کنندگان این تجمع توزیع شد.

'برکات و آثار امر به معروف و نهی از منکر' ، 'نهی از منکر در محیط خانواده'، 'نهی از منکر در محیط عمومی' و ' ارزش امر و نهی زبانی ' از جمله موضوعات این کتابچه بود.

بنابراین گزارش دستجات عزاداری از شهرستان های مختلف، قبل از برپایی این تجمع به سوگواری پرداختند و ایستگاه های پخش نذورات نیز در اطراف این میدان برپا شده است.

احمد روزبهانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در این تجمع اقدام مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب لایحه امر به معروف و نهی از منکر را کاری بسیار ارزشمند دانست.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و شرعی همگان است و همه ما باید در این جهت گام برداریم.