به گزارش پارس خانه ملت نوشت:رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه اسیدپاشی اخیر در اصفهان باعث خدشه دار شدن امنیت روانی جامعه شده است، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی باید با دقت کامل و با سرعت عوامل اسید پاشی اصفهان را شناسایی کنند.
کاظم جلالی درباره اسیدپاشی در اصفهان، گفت: باید پذیرفت اسید پاشی اخیر در اصفهان باعث خدشه دار شدن امنیت روانی در جامعه شده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عواملی که اقدام به عمل غیرانسانی و جنایت اسید پاشی کرده اند باید سریعتر شناسایی و مجازات شوند.

جلالی با تاکید براین نکته که نیروهای امنیتی و انتظامی باید با دقت کامل و با سرعت عوامل اسید پاشی را شناسایی کنند، گفت: تا زمانی که نیروی انتظامی عوامل اسید پاشی اصفهان را شناسایی نکند نمی توان درباره انگیزه عامل یا عاملان این جنایت صحبت کرد.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا عملکرد صدا وسیما در موضوع اسید پاشی مناسب بوده است، گفت: شاید تاخیر صدا وسیما در پرداختن به موضوع اسید پاشی به این دلیل بود که امنیت روانی جامعه با مسئله روبرو نشود البته درباره این موضوع باید مسولان صدا و سیما پاسخ دهند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در ملاقات‌های مردمی، بسیاری از خانم های جامعه از وقوع حوادثی مانند اسید پاشی در جامعه ابراز نگرانی می کنند و خواستار رسیدگی مسئولان به این مسائل هستند.