به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، سرهنگ برزو همتی در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره فوت مشکوک در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در ملارد بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی وضعیت صحنه وقوع جرم و اوضاع و احوال محل، وقوع قتل برای مأموران مسجل شد، گفت: با تحقیقات اولیه و بازجویی از بیماران، ماموران به مدیرکمپ و دستیارش مشکوک شده و به تحقیق از آنها پرداختند که در نهایت مشخص شد این افراد تقصیری در وقوع قتل ندارند.

همتی با بیان اینکه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی ادامه داشت، افزود:‌ در ادامه تحقیقات کارآگاهان به یکی از بیماران کمپ به هویت " ع – ع " مشکوک شده و به تحقیق از وی پرداختند که مشخص شد وی شب حادثه با مقتول در یک اتاق تحت درمان بوده‌اند و در پاسی از نیمه شب خود را به سالن اصلی کمپ رسانده و در همانجا مستقر شده است.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه پرده از اسرار این قتل برداشت معترف شد که شب با مقتول در یک اتاق بوده که وی به دلیل عدم مصرف موادمخدر دچار ناراحتی و درد بود و به همین دلیل شروع به فحاشی که به همین دلیل بحث میانشان بالا گرفته و باهم درگیر شدند و سپس وی را خفه کرده و از اتاق خارج شده‌ و به سالن اصلی کمپ رفته است.

فرمانده انتظامی ملارد با اشاره به تکمیل پرونده، اظهارکرد: متهم به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.