معاون حسن روحانی به نمایندگی از وی، به دیدار قربانی اسیدپاشی رفت تا بگوید دولت با قربانیان اسیدپاشی‌های اصفهان همراه است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک با انتشار عکس‌هایی از ملاقات خود با سهیلا جورکش یکی از چند قربانی اسیدپاشی در اصفهان نوشت که سهیلا به او گفته است : " تا شقایق هست زندگی باید کرد"

در ادامه یادداشت کامل معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده که در فیس بوک شخصی او منتشر شده است، می آید:

«این جمله پایانی سهیلا جورکش بود که امروز عصر در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران به عیادتش رفتم. بعد از اعمال جراحی اخیر هماهنگی‌های لازم برای این دیدار صورت گرفت و امروز با دختری پرانرژی و پر از امید و بااراده و سرشار از شور زندگی مواجه شدم که به همه ما روحیه داد. با تمام وجود مدام تکرار می‌کرد و مطمئن بود که خوب می‌شود و لیاقت خوب شدن را دارد و هرگز ناامید نخواهد شد و با ارادتی که به حضرت ابوالفضل (ع) داشت از مردم در آستانه محرم درخواست دعا می‌کرد. از این که در این روزها تنها نمانده است و مسئولان از جمله دکتر هاشمی وزیر بهداشت به دادش رسیده‌اند قدردان بود و می‌خواست تا خوب شدن کامل همراهش باشند.

من هم ضمن ابلاغ سلام و محبت دکتر روحانی به سهیلا اطمینان دادم که مجموعه دولت در کنار او و سایر قربانیان خواهند بود و پیگیری‌های لازم را بنا به دستوری که رئیس‌جمهور به سه وزیر اطلاعات و کشور و دادگستری داده انجام خواهند داد، تا مسببان و عاملان این جنایات به اشد مجازات برسند و با تسریع در پیگیری در آینده کسی تصور چنین اعمال شنیعی را هم به فکر خود راه ندهد و از او خواستم امید خود را از دست ندهد و مطمئن باشد همه مردم ایران در کنارشان هستند. در پایان سهیلا شعر زیبایی را دکلمه کرد که حضار را تحت تأثیر قرار داد.

هنوز صدای سهیلا در گوشم طنین‌انداز است: جوانی، زیبایی و بینایی‌ام را به من برگردانید.»