بعضی‌ها انگار 24 ساعته در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا اتفاقی بیفتد و آنر‌ا به نظام و انقلاب و نیروهای مؤمن و متدین نسبت دهند و بعد فحش به اختیار خود!

نمونه اخیرش همین چند مورد اسیدپاشی به زنان جوان اصفهانی.

هنوز خبر اسیدپاشی منتشر نشده، این بعضی‌ها به صورت خیلی خودجوش، این اسیدپاشی‌ها را به مسئله حجاب ربط داده‌اند و عاملان این حوادث را همان آمران به معروف و نیروهای مذهبی معرفی کرده و بعد شروع کرده‌اند به فحش دادن به نظام و بچه حزب‌اللهی‌ها و ایضاً زیرسؤال بردن مسئله امر به معروف و نهی از منکر.

اولاً مگر اسیدپاشی به زنان مسئله‌ تازه‌ایست؟! قبلاً هم زنان زیادی قربانی اسیدپاشی عاشقان ناکام شده بودند.

ثانیاً ارتباط این اسیدپاشی‌ها با نوع حجاب قربانیان را از کجای‌تان درآوردید؟! آن‌هم وقتی خود قربانیان و خانواده قربانیان این مسئله را رد کرده‌اند و می‌گویند حجاب‌شان مناسب بوده است.

ثالثاً وقتی خود قربانیان و حتی شاهدان عینی می‌گویند عوامل اسیدپاشی را ندیده‌اند، شما بر اساس کدام مستندات و شواهد می‌گویید عاملان، همان آمران به معروف و بچه مذهبی‌ها هستند؟!

رابعاً وقتی نهادهای مربوطه هنوز تحقیقات خود را تکمیل و اعلام نظر قطعی و رسمی نکرده‌اند، با چه مجوزی انگشت اتهام را به سمت این و آن نشانه می‌روید؟!

علی ایحال آنچه قطعی است، این است که چنین اقداماتی نه تنها مورد تأیید نظام و نیروهای ارزشی نیست بلکه صد در صد محکوم است.

البته اگر اطلاع‌رسانی دقیق، صریح و سریع که حلقه مفقوده اینگونه حوادث حاشیه‌دار و شایعه‌پرور است، در این روزها صورت می‌گرفت، این شایعه‌سازان اجازه میدان‌داری پیدا نمی‌کردند.