دو تا دسته گلش را تقدیم نهضت امام (ره) کرده، علیرضای عزیزش دانشجوی دکتری داروسازی دانشگاه تهران بوده و استاد نهج البلاغه بوده و عارفی بوده که واقعا ره صد ساله را در بیست سالگی اش طی کرده بوده و در مریوان جزء نیروهای حاج احمد متوسليان بوده که در ارتفاعات ته ته آسمانی میشه.

SALEH1

حميدرضای عزیزش هم که اصلا به سن دانشگاه نمیرسه و در 17 سالگی اش فرمانده گروهان لشگر امام حسین ع میشه و در سال 63 قربانی اسلام عزیز میشه.

SALEH12

حاج خانم الان حدود بیست ساله که بعد از فوت همسرش تنها زندگی میکنه و با همون حقوق اندک بازنشستگی همسرش را میگیره و تابحال یک ریال از بنیاد شهید حقوق برای بچه هاش نگرفته و بجای طلبکاری ازانقلاب خودش را بدهکار هم میدونه.

SALEH12

یه خونه 100 متری که از قبل از انقلاب داشتند و تمام زندگيشون و تربیت بچه هاش و ....توی اون بوده را هنوز هم دارن که وقتی واردش میشی حس بهشت بهت دست میده، همین خونه ایکه توی عکس میبینید؛ سادگی و طراوت از همه جای خونش میباره.

SALEH13

عکس امام و آقا (روحی فداهما) و بچه هاش وخواهر زاده شهیدش زینت خونش هست و تمام ساعات عمرش را کنار اوناست.

هرچی بهش اصرار میکنند که بیاد پیش دخترا یا پسرش توی قم و تهران نمیاد چون نمیخواد از زیارت مزار پسراش بی نصیب باشه.

با محمد مهدی و محمد حسین رفتیم زیارت این شیر زن نهضت خمینی کبیر که راستی امام چه عظمتی به انسانها داد به این امید که انشاالله روزی این دو نتیجه حاج خانم راه پسر های حاج خانم را ادامه بدن.

جای همه دوستان خالی بود.