به گزارش پارس به نقل از تسنیم ، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله محمدی‌گیلانی در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت آبرسانی به مناطق مختلف تهران، گفت: ما بحران آب را مدیریت کرده‌ایم و جیره‌بندی نخواهیم داشت.
 
وی در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور تأکید کرده که استانداران و فرمانداران باید مشی اعتدال را رعایت کنند، آیا در این زمینه جلسات و نشست‌هایی با فرمانداران داشته‌اید یا خیر، گفت: جلسات معنایی ندارد. افراد وقتی انتخاب می‌شوند باید دارای مشی اعتدال باشند.
 
استاندار تهران در ادامه به معیارهای انتخاب فرمانداران در زمان انتخاب‌شان اشاره کرد و افزود: ما ۵ شرط برای انتخاب فرمانداران تعیین کرده بودیم که ۱۰ سال سابقه وزارت کشور، رشته مرتبط، خوشنام بودن، دارای مشی اعتدال و قبول داشتن سیاست‌های دولت از محورهای ما برای انتخاب فرمانداران بود.
 
هاشمی در ادامه تأکید کرد: پس از تعیین این شروط، وزیر کشور به بنده اعلام کرد که حتماً باید افراد کارمند وزارت کشور نیز باشند البته ۱۳ تن از فرمانداران جابجا شدند و از نیروهای دولت قبلی نیز استفاده کرده‌ایم.
 
وی در ادامه به وجود کشت‌های مسموم در شهرستان ری و پیگیری‌های استانداری تهران در این زمینه اشاره و تأکید کرد: تقریباً از بیش از ۸۵ درصد از کشت‌ها جلوگیری شده که بنده تأکید دارم که باید جلوگیری شود؛ البته اعتقاد ما این است که کشاورزان باید از کشت جایگزین استفاده کنند و کسانی که عمل نکرده‌اند خودشان مقصرند.
 
استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قضایی با آنها نشده بلکه باغات و مزارع تخریب می‌شود.