به گزارش پارس، رئیس اداره آب و هواشناسی کاشان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: حدود ظهر امروز وزش باد با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت در کاشان شروع به وزیدن کرد و سبب شد تا کمتر از یک ساعت هوای کاشان غبارآلود شود.

عباس اسلامی سرعت وزش باد را ۱۸ متر بر ثانیه معادل ۶۵ کیلومتر در ساعت ذکر و عنوان کرد: پس ایجاد جو نسبتا پایدار شاهد ریزش یک میلی متر باران بودیم.

وی هوای کاشان را تا پایان هفته جوی آرام دانست و افزود: وجود چنین رگبارها و بادهایی در ایام بهار معمول است و در نقشه های هوایی تا پایان هفته توده و یا جریان خاصی مشاهده نشده است و هوا نسبتا پایدار است.

به گفته وی هوای کاشان عصر امروز ابری و با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد پنج متر بر ثانیه از مسیر شرق به غرب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ورزش باد شدید امروز در کاشان سبب قطع برق در بسیاری از مناطق این شهرستان شد که حتی در برخی موارد این خاموشی چند ساعت ادامه داشت.

متأسفانه عدم مدیریت در نصب درست برخی از تابلوها و المان های شهری سبب خسارت به اموال عمومی شد که میزان آن هنوز اعلام نشده است.

این المان ها که بنا به ادعای مسئولان برای آنها عمر ۵۰ ساله پیش بینی شده اکنون که از عمر ساخت و نصبشان به ۵۰ روز هم نرسیده است مورد آسیب فراوان واقع شده است.

اکنون نیز شایسته است پیش از نصب پایه های سفارش داده شده، برای جلوگیری از خسارت آفتاب شدید کاشان و خرد شدن و یا احتمالا تغییر شکل آنها راهکاری بیاندیشند تا بیش از این شاهد اتلاف سرمایه عمومی نباشیم.

- See more at: http: //farsnews. com/newstext. php? nn=۱۳۹۳۰۲۰۳۰۰۱۵۳۵#sthash. ۶pGnbV۹X. dpuf