به گزارش پارس  به نقل از سایت پلیس، رضا رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: ماموران گشت پلیس راه نطنز – بادرود استان در حین کنترل سرعت خودروها و نظم دهی ترافیکی در محور امیرکبیر استان یک دستگاه سواری بنز را که با سرعت غیر مجاز و مخاطره آمیز در حرکت بود مشاهده و متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی سیستم های الکترونیک کنترل سرعت خودروها مشخص شد سواری بنز بدون توجه به احتمال بروز خطرات جانی برای خود و دیگر خودروها، ۲۲۰ کیلومتر سرعت داشته، که در این خصوص خودرو مذکور متوقف و روانه پارکینگ شد.

* ۳ کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اعلام خبر دو حادثه رانندگی منجر به فوت همشهریان گفت: در یکی از حوادث که شب گذشته ساعت ۲۳: ۲۰ رخ داد یک دستگاه سواری سمند با دو نفر سرنشین در کمربندی سپاهان شهر اصفهان به یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می کند که در این سانحه راکب موتورسیکلت مصدوم و سرنشین سواری سمند که دچار مصدومیت شدید شده بود، فوت می کند.

وی علت اصلی حادثه را بی احتیاطی از جانب سواری سمند به علت عدم توجه به جلو و بی مبالاتی از سوی موتورسوار به دلیل نقص سیستم موتور سیکلت اعلام داشت.

رضایی همچنین به حادثه دوم اشاره کرد و گفت: این سانحه ساعت ۱۳: ۱۵ بعدازظهر روز گذشته با واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور الیگودرز به داران استان رخ داد که راننده خودرو فوت می کند.