به گزارش پارس به نقل از فارس، عده ای از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر بعدازظهر امروز با تجمع مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه نسبت به غیربهداشتی بودن سلف دانشگاه و وجود سوسک در غذا اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، این دانشجویان ضمن اشاره به غیربهداشتی بودن سلف دانشگاه خواجه نصیر و غذای عرضه شده به دانشجویان اعلام کردند: ظرف های دانشگاه شسته نمی شود و گاهی تکه های غذای قبلی بر روی ظرف است و حتی امروز در غذا سوسک وجود داشته است.

این دانشجویان نسبت به شرایط خوابگاه ها نیز اعتراض داشته و گفتند: به دلیل بدهی برخی از دانشجویان برای استفاده از خوابگاه اینترنت را قطع کردند، در حالیکه این کار غیرقانونی است.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر: مشکل خاصی در سلف دانشگاه وجود ندارد
خلیلی معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: در سلف دانشگاه مشکل غیربهداشتی بودن را نداریم و تنها برخی دانشجویان به کیفیت غذا معترض بودند، در غذاها از مواد خوبی استفاده می شود و تشخیص کیفیت غذا نیز سلیقه ای است.

وی در رابطه با قطع اینترنت خوابگاه ها نیز گفت: برخی دانشجویان حاضر در خوابگاه ها مدتی است بدهی خود را پرداخت نکرده اند و ما پس از چند بار تذکر به آن ها اینترنت این افراد را قطع کرده ایم. به گفته خلیلی، دانشگاه حق دارد در صورت تسویه نشدن بدهی دانشجویان، امکانات و تسهیلات را قطع کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان دانشگاه به اعتراض دانشجویان معترض گوش داده و در صدد رفع این اعتراضات هستند.