به گزارش پارس به نقل از فارس، بر اساس گزارشی که روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی در اختیار خبرنگار قرار داد: علت مرگ علی خلیلی طلبه ناهی از منکر طبق روال قانونی فقط به قاضی پرونده اعلام می شود و در اختیار رسانه ها قرار نمی گیرد. این گزارش نیز احتمالاً تاکنون به دست قاضی پرونده رسیده یا طی روزهای آینده در اختیار وی قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، آمار کشته های حوادث نوروزی نیز که در سالهای گذشته به صورت آمار اولیه بعد از تعطیلات اعلام می شد، دیگر به شکل سابق اعلام نمی شود و بعد از جمع بندی نهایی آمار کشته ها در اواسط اردیبهشت در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. علت این تغییر در روند اعلام آمار کشته های حوادث نوروزی نیز مغایرت زیاد آمار اولیه با آ مار نهایی اعلام شد.

روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی همچنین درباره آمار نهایی کشته های حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۲ نیز گفت: آمار نهایی همان ۳ نفری است که در روز ۲۹ اسفند اعلام شد که شامل یک نفر فوتی در تهران و ۲ نفر دیگر در نظر آ باد کرج است. فرد فوت شده در تهران یک کودک پسر ۸ ساله بود و دو نفر کشته دیگر دو جوان موتور سوار در نظر آباد کرج بودند که نارنجک دست ساز در دستشان منفجر شد.